Lördag

Heej.

Vi har nu för en liten stund sedan kommit hem från vårat 5års firande. Vid 3tiden igår åkte vi upp till södra berget och gick på spa där, satt och bubblade, myste i en varm utomhus pool med utsikt över hela staden och ångade i bastun i ca 3timmar och sedan gick vi upp på rummet och duschade och bytte om, och jag fick ett par jätte fina örhängen från Guldfynd by Kenza av älskling :) (visar dom nån annan gång!). Sedan gick vi ner till resturangen där det också är fantastisk utsikt och åt en tre-rätters middag som var väldigt god! När vi hade ätit färdigt gick vi upp på rummet och hann precis se utröstningen på idol :P Det var två enkelsängar så vi trängde ihop oss i ena och låg och myste och somnade. Imorse vaknade vi ganska tidigt, 8.30 tror jag klockan var. Så låg vi kvar i sängen nån timme innan vi klädde på oss och gick ner och åt en fantastisk hotellfrukost, det är ju nått speciellt med frukost på hotell! Dom hade en jättebra buffé. Sedan gick vi upp till rummet och packade ihop och åkte och hämtade embla som hade sovit hos mamma :)

Vi hade en jättemysig dag och kväll. Och tänk att det är över 5år sedan vi träffades första gången! På en midsommarfest i granlo ;P Och 5år tillsammans, vi har hunnit med 2 lägenheter, 2 resor till thailand, vi har haft våran älskade hund i mer än 2 år och en massa annat smått och gott! Jag älskar dig! :) ♥

Tyvärr blev det bara snabba,suddiga bilder men ni kanske ändå kan förstå hur mysigt det var där :)

Taggad!

Rummet!

Utsikten från utomhus poolen.. blev lite dimmigt efter nån timme.






Frukost!


Ikväll är det fest här hemma. Jag,F,danne,tingen,kicki,alexandra och några till tjejer från klassen :) Tror att det kan bli super kul! :) Men jag måste nog gå och gräva in mig i garderoben och hitta nått att ha på mig,alltid lika svårt :P. Ha en bra dag ni också :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR