Måndag

Hejsan.

Jag är ledig från skolan hela veckan, men jag har det jag gör här hemma. Jag har en egen rapport att skriva och sedan en grupp-rapport. Sedan har vi en webb-tenta i januari och tills dess ska jag ha läst den feta psykiatriboken! Så det är ingen lugn och ro men skönt att kunna sitta hemma och göra allt.

Så idag har jag fortsatt på min egen rapport och har nyss tagit en paus för att duscha så passar på att blogga också ;).

Igår hade vi en mysig första advent med go´mat och sedan såg vi på Baksmällan 2, drack glögg och käkade pepparkakor med blåmögelost, mums! Embla var jätte orolig när vi skulle gå och lägga oss så jag klev upp och gick ut med henne så hon fick kissa, hon dricker och kissar mycket nu och vi tror att det kan vara för att hon löper. Vi hoppas att det inte är nån infektion, vi väntar till imorrn sen ringer jag veterinären!

Jag lyckades med maten igår, såklart.. haha skoojja ;P. Men det blev bra, gott med riktig mat och F ville nästan dricka såsen som vanligt :P Men det är ju ett bra betyg :) Kokt potatis, porterstek med portersås och haricot verts!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR