Onsdag

Hejsan.

Idag hade vi en väldigt kort dag uppe på sjukan. Vi började 8.15 och fick gå hem 10.30 typ :P. Idag hade vi personlig hygien där vi fick öva på att tvätta dockor :P haha kändes ju ganska konstigt. Vi skulle även hålla på och rulla runt och lyfta och grejja med den här dockan och byta sängkläder samtidigt. Men vi var 3 st som hjälptes åt så det gick galant! Sen fick vi även tvätta varandra, på armarna bara. Så där låg man i en sjukhus-säng och hade Elvira och Andrea som tvättade och smörjde in varsin arm :P haha.

Sedan åkte jag hem till embla och vi har precis varit ut på en promenad och nu tänkte jag städa lite och sedan kanske plugga lite. Ha en bra dag!

Igår efter skolan var jag,kicki,alexandra,elvira,malin och isabell på Dollarstore, jag köpte med mig en ask av typ världens godaste choklad, ever!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR