Onsdag

Godkväll!

Just nu sitter jag och skriver på rapporten och kollar på bonde söker fru :P.

Jag har hållt på med rapporten idag också, förstår inte varför jag ska envisas med att välja ett så svårt ämne att skriva om, jag ska inte göra så igen! Det skulle kunna vara så mycket enklare och jag skulle ju kunna vara klar vid det här laget! Menmen, jag hoppas det blir bra ändå :).

Förövrigt idag har det blivit nån promenad hit och dit och sedan har jag även varit ut på birsta med johanna en liten sväng och sedan hem igen och slängde i lite färg på utväxten.

Nu ska jag fortsätta kolla på bonde och skriva lite sedan klockan 21 ska jag och F kolla på Berg flyttar in och fika :) Ha en bra kväll och sov gott!

Gillar min nya supersöta ljuslykta :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR