Onsdag

Hejsan.

Igår gjorde jag inte så mycket på dagen, jag läste igenom rapporten som vi ska opponera på på fredag. Sedan på kvällen var det inge Desperate housevifes heller utan nån film istället, varför?! Men jag,mamma och amanda tog en sväng på birsta ioch letade lite pyssel men det vi vill ha finns ju ingenstans! :P men vi köpte några småsaker.

Idag klev jag upp vid 9, vill inte sova så länge eftersom att nästa vecka kör vi igång med skolan på riktigt igen, nu har vi ju haft det lite lazy och inte varit i skolan mycket men nu ändras det igen.

Så för en stund sedan käkade jag frukost och har diskat och plockat lite. Nu väntar jag på att diskmaskinen ska bli färdig så ska jag och embla ut på en promenad sen. Sedan ska jag nog städa lite till, se om jag kan få en tvätt-tid och läsa rapporten några gånger till :P.

Några fler presenter..

Fick påfyllning av en av mina favvo parfymer av pappa..


Fick en söt muffinsbok av F´s syster..

Den här kommer förhoppningsvis blomma ut till en fin amaryllis, av F´s farmor..

Och en liten murgröna





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR