Söndag

Nu ligger jag i soffan och kollar på reprisen av pengarna på bordet :P . Tror jag ska koka mig en kopp te för det är lite kallt.

Igårkväll var jag barnvakt åt Amanda,mammas sambos barn. F tyckte det lät som en tråkigt lördagkväll och ja, det kan man väl förstå :P så jag fick sällskap av hans syster Johanna istället. Men först var jag och F och hämtade henne på festen som mamma och per hade i en relaxlokal i haga, fantastisk utsikt ringde mamma och sa innan vi åkte så jag tog med kameran. Sedan åkte vi hem till mamma och per och kollade på tv,spelade yatzy och käkade en massa godis, chips,popcorn och ostkrokar! Vid 0.30 kom dom hem och Johanna sjustade hem mig.

Innan vi hämtade amanda var jag och F också och tände lite ljus på gravar som vi alltid gör. Först var vi hos fia mamma,mormor,morfar och sedan hos farmor. När vi var på väg mot farmors grav så sa F "tror du att din pappa har vrit här?" "Nääe,jag vet inte" sa jag. Osså tittade jag lite mer noggrant mot graven (det var ju mörkt).. Men.. där står dom ju! Där stog pappa,viktoria och julius! Det var lite kul. Vi kollade även in minneslunden med dom innan vi åkte. Det var väldigt fint på hela kyrkogården för det var vääldigt mycket ljus överallt!

Ikväll ska vi ha lite taco-mys jag och F. Och sen blir det nog soffan resten av kvällen, njuter av att vara helt ledig från skolan sista dagen nu, sedan kör vi hårt fram till 21december, då är det jullov ;) Ha en mysig kväll!

Utsikten över staden!



Fia

Hihi du är gullig du, :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR