Tisdag

Hej!

Idag har vi haft en föreläsning som hette Psykoser. Det var en psykosläkare från Rättspsyk som föreläste och det var himla intressant! Igår hade vi en lång dag till 17 igentligen men det blev lite tidigare, runt 15.30 tror jag klockan var när vi gick hem. Sista föreläsningen var så seg så jag höll verkligen på att somna, verkligen! Ögonlocken har nog aldrig varit så tunga och jag nickade till med huvudet flera gånger :P Jag fick sitta och vrida och vända på mig på stolen hela tiden för att hålla mig vaken! Inge kul! Haha.

Nu har jag nyss varit ut med embla och tänkte hoppa in i duschen om en liten stund. Ikväll är det DH med mamma. Ha en bra dag!

Tänkte bjuppa på lite bilder från i lördags! Här står Lilita och ropar ut genom vädringsluckan att hon har rosa trosor på sig :P Ja,vi spelade ett spel :P ↓ (Våra fönster måste verkligen bli vita snart!)

Kicki målar läppstift på Isabell utan att titta!

Resultat!

Isabell sjunger och Lilita "dansar" :P

Alex demonstrerar ett toabesök ;P

Min cider och en hemmagjord sanning och konkalek





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR