Tisdag

Hejsan.

Just nu är jag hemma på lunch, idag har vi heldag uppe på KTC. Nu på förmiddagen har vi fått träna på injektioner, insulin fick prova på och ge. Sedan fick vi även sticka varandra i fingrarna och ta blodprov men jag gjorde det inte :P. Vi fick lång lunch idag så jag är hemma och ska käka lunch och gå ut med embla. Sedan tillbaks upp till sjukhuset och träna HLR!

Ikväll är det DH hos mamma igen iallafall, förra veckan var det ju inget för dom visade en film på 5an istället, helt onödigt men okej. Ikväll är vi som sagt back on track!

Näe, nu börjar det suga i magen :P ska värma på lite mat. Ha en bra dag! :)

Våran älskade vovve, hon är så fantastisk söt och mysig! igår när jag duschade låg hon inne på badrumsgolvet hela tiden(med dörren lite öppen såklart så hon kunde gå ut om hon ville för när jag duschar blir det varmt kan jag lova :P, men hon låg kvar där, sötnos.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR