Torsdag

Hejsan.

Idag har jag tvättstuga nästan hela dagen. Jag hade bokatförmiddagen först för jag tänkte åka ut till birsta oh kika efter julklappar men sen visade det sig att jag inte hade nån bil hemma idag så då orkade jag inte :P Och då bokade jag en till tid så jag har nu från 10-16 i tvättstugan. Blir nån promenad med embla och förhoppningsvis fortsätta med rapporten imellanåt också, jag har ju faktiskt kommit igång! Föresten så hade jag en jätte hemsk dröm inatt å har gråtit ett antal gånger under natten :P.

Jag och F kanske ska ut till birsta ikväll istället och kolla efter bland annat någon julig belysning att ha i vardagsrumsföntrena.

Det här kom F hem med igår! En serie som vi har följt var det sista avsnittet på igår så då tyckte han att vi skulle slå på stort till kvällsfika ;) Pudapeststubbe!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR