Torsdag

Godmorgon!

Idag fick man inte sova länge, Johanna ringde vid 8 och frågade om hon kunde komma förbi sedan efter jobbet. Och efter det kunde inte jag somna om :P Så jag har suttit här och kollat på tv och käkat frukost.

Nu har jag förberätt tvätten, har tvättid mellan 10-16 idag! haha. Jag har en massa handdukar och sängkläder att tvätta + en massa kläder så jag slog till på en riktigt lång tid.

Sedan ska även Kicki komma för vi ska förbereda inför imorgon när vi har opponering. Och ikväll hoppas jag kunna komma iväg till birsta, har lite småsaker jag behöver som linsvätska och sminkborttagning!

Aja, nu ska jag ner till tvättstugan.. ha en bra dag! :)

Så här såg det ut här i söndags när vi firade våra födelsedagar! :)


Jag provade att göra cakepops! Dom var roliga och goda :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR