Torsdagkväll

Halloj.

Idag har jag sprungit som en galning i tvättstugan. Hade som sagt tid medans 10-16 och har tvättat en himla massa! Skönt. Kicki var hit en sväng och vi förberedde inför imorrn och sedan precis när hon hade gått så kom Johanna och vi fikade och bestämde att vi skulle på birsta ikväll så jag har för inte så länge sedan kommit hem. Jag åkte och hämtade henne efter att vi hade ätit. Jag hittade en söt ring, lite behövliga grejer och en jättefin topp som jag hade sett på internett men jag tänkte att jag skulle kolla om den fanns i butik innan jag beställde, och det gjorde den! Så jag slapp skicka efter :) Visar imorrn eller någon annan dag.

Nu har jag precis kommit ut ur duschen och nu blir det en kopp te och kika på tv :) Imorrn är det skola! Trevlig kväll och godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR