Fredagkväll

Hejsan,
 
Idag har jag haft bagarstuga här hemma, eller ja.. jag har egentligen bara bakat bullar men det tar ju sån himla tid så det känns som att jag har hållt på hela dagen. Det blev iallafall fyra påsar med bullar och förhoppningsvis finns det nån kvar tills vi fyller år, ska ju baka massa annat tills dess men en bulle vore väl trevligt också ;).

När F slutade åkte vi till skolan för jag skulle låna en bok jag behövde, så F fick en lite rund tur på skolan och kika
lite :).  Sedan har vi ätit go´middag som bestog av min Allstars wannabe kycklingpasta ;) gottgott.

Nu är F och danne och håller på med gamla bilen så jag passade på och tog mig en lång härlig dusch,tvättat håret och smörjt in mig så nu känner man sig fräsh och mysig :) Jag ska ta och poppa lite popcorn och hälla upp ett glas vin och slå mig ner framför idol (verkar vara nått svensk-tema ikväll, inte mitt favvotema direkt så jag behöver inte sitta spikad framför tvn :P). Imorrn ska vi upp ganska tidigt för en liten roadtripp. Mer om det imorrn.

Ha nu en suupermysig kväll allisammans :)









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR