Fridaynight

Hallådär.

Nu är det nästan färdigbakat här för denna gång, nu saknas bara tårta men den gör jag ju så sent som möjligt. Jag kom på igår att vi fick massa kött av F´s arbetskamrat för ett tag sedan och vi har inte ätit upp det så jag rotade fram en kalvstek! Så ikväll helstekte vi den i ugnen, lite potatisgratäng och sallad till det, supergott :)

Vi har äntligen skaffat oss en ny sänggavel också, den är på plats och det blev ju jättebra! :) Så nu ska jag bädda rent i sängen så har vi som en sprillans ny säng ikväll när vi går och lägger oss :) Bild kommer inom en snart framtid :)

Nu sitter jag och mumsar godis framför idol. Vi måste ställa klockan ikväll för imorrn ska vi upp med hela familjen isacson, danne och hans familj och åka och hälsa på deras farfar/morfar som bor i härnösand och käka pizza och tårta med han för att han fyller år och sedan på kväll ska jag och F på middag hos mamma och per. Dit även mormor,lasse,sebbe och desire kommer, hoppas och tror att det blir en kanondag :)

Ha en bra kväll nu :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR