Härlig söndag

Hej där!

Idag har vi  varit ute på birsta, danne följde också med så jag fick springa runt själv på Birsta city och ikea, fick med mig en del hem :) Sedan när vi var påväg hem ringde mamma och ville ha sällskap till birsta :P så jag åkte till mamma och vi åkte till birsta, fick med mig en blus/tunika då också ;P. Sedan köpte vi fikabröd och åkte hem till mamma och fikade. Sedan hämtade F mig och vi åkte hem. Då tog vi med embla ut på en prommis.

Nu ska vi snart äta, blir en sen, fin middag idag! Det blir kyckling i ugn med klyftpotatis, hemmagjord rosépepparsås och sallad, F har redan varit och slevat i sig några skedar av såsen ;P. Sedan blir det soffläge med nån film och nått gott från skafferiet :) Hoppas ni andra också har haft en bra dag och får en mysig kväll :).

Har dukat upp med glasen vi fick av pappa igår :)


Kanske kommer upp bilder på ny-bilen sen, om jag kommer ihåg :P annars imorrn eller nått!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR