Idag är ingen vanlig dag..

för det är miiin födelsedag, hura hura huraaa!

Hoho,idag fyller jag år! :) Idag blir jag hela 22år, jesus vad tiden går.
Och igår fyllde ju faktiskt min fina pojkvän år, han blev dock lite äldre (26 ;P). Så jag orkade inte skriva något här igår, och hade inte riktigt tid heller. När man fyller år hemma hos oss så får man välja middag, så igår ville han ha pasta med fläskfilégryta, så det fick han :) Och vi satt även framför tvn och åt så att han kunde se hockeyn samtidigt :P. Sedan på kvällen kom jonas förbi och vi fikade massa bullar. Han fick även frukost på sängen på morgonen :).

Och idag är det som sagt min dag, ingen frukost på säng för min del för jag var uppe först :P. Var i skolan till 9 och hade handledning i 20min typ sedan var vi klar för idag :P. Jag och Kicki satte oss vid en data och kollade igenom vårat arbete och såg att vi måste lägga till lite för det var inte tillräckligt mycket, så det ska jag roa mig med en stund nu. Min tur att önska mat och jag har önskat Lax,pressad potatis och romsås, MUMS! Så ikväll är det F som lagar mat :) Och ikväll kommer mamma hit och kikar på DH.

Hoppas att ni också får en trevlig dag :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR