Lördag

Goddag,

Igår var det spelkväll hos Kicki, det var jag,kicki,isabell,malin och alex. Vi körde först sing star, länge sen.. så jäkla kul! Dom hade massa olika skivor och så sjöng ett bra tag :P Sedan körde vi även några omgångar Med andra ord, haha alltid lika kul. Det är som Alias, att man ska förklara ord utan att säga ordet. Förra gången vi var hos kicki och spelade det skulle jag förklara Te för isabell, så jag sa " Inte kaffe...?" då säger isabell "Golden retriver!!" hahaha, faan vad vi skratta! Hon tyckte att jag sa "Inte schäfer...?" haha så kul. Ja, sedan kom F och danne och hämtade mig och vi åkte hem och kollade på en film sedan blev det sängen.

Idag vaknade vi vid 10, käkade frukost och sedan tog vi en promenad med embla i det strålande vädret och sen har vi kollat på tv. Och jag har pysslat med mitt nya projekt ;P.

Ikväll är det hockeykväll hos Mamma och Per, blir även middag där så det blir trevligt :) Så jag tänkte hoppa in i duschen snart och fixa till mig lite. Ha nu en fortsatt trevlig kväll :)

Fick äntligen se Alex nya lillvovve, Flis! :) Hon var galet söt och liten som ni ser, Grus är en mini så då kan ni tänka er hur liten Flis är! Sötnosar!
Grus och Flis ↓

Alex och Malin på golvet

Kicki och isabell!

Och flisan som myste ner sig i min kofta..





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR