Lördagkväll

Hejsan.

Idag har vi varit ute och glidit i våran nya bil :P hehe. Den är fin :) (bilder kommer imorrn). Vid 12 idag var vi och lämnade tillbaks mammas bil sedan ut till birsta för att hitta en present åt julius, efter att jag hade blivit ganska irriterad över hur svårt det är att köpa åt han så hittade jag äntligen nått :P. Sedan åkte vi hem till pappa och åt tacosgratäng och fikade bullar och kakor och tårta! Vi var där ett bra tag och sedan var vidare till nästa kalas som var F´s fasters man som fyllde år, där fikade vi dock ingenting eftersom vi var proppmätta. Stog och kollade och jämförde bilar eftersom F´s kusin också köpt en ny bil, samma som våran fast äldre. Sedan for vi hem.

Sedan kom Dan och Jonas och då beställde vi pizza och nu är grabbarna nere och bastar men jag hoppade över det, orkade inte. Så nu sitter jag och kikar runt på internett och lyssnar på lite el musika!

Tror jag ska gå och sätta mig framför tvn ett tag nu, ha en mysig kväll allihopa :)

Dom här fina glasen fick vi av pappa för att vi hade tagit in post åt dom i somras!


Dom fick stå i vitrinskåpet med våra andra söta glas :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR