Måndag

Hejsan,

Imorse när jag klev utanför dörren kände jag hur myket jag ångrade att jag inte tog vantar :P det börjar bli kallt nu. Var i skolan till 12 sedan åkte jag hem och har sedan varit ute med embla och sådär.

Blev klar med mitt projekt och det blev himla bra faktiskt! :) Lite småfix kvar dock så bilder kommer inte riktigt än.

Sedan har jag och älskling varit på ikea och även handlat lite mat. Och nu kollar vi på Ensam mamma söker(vårat favvo program, paus just nu såklart! ;P) och sedan efter det är det hollywood fruar, men det äre bara jag som tittar på :P

Jag tror jag har bestämt vem jag ska vara på maskeraden, hoppas jag hittar allt jag behöver bara, då kan det bli grymt! :D haha.

Näe nu ska jag fortsätta kika på tv, ha en bra kväll allihopa!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR