Måndag

Godkväll..

Imorse när jag stog och fixade frukost så ringde johanna och frågade om jag ville på stan med henne. Så vid 12 kom hon och hämtade mig och vi åkte först en sväng på Dollarstore och sedan ner på stan, hon skulle gå och knäcka ryggen och då satt jag och läste skvallertidningar medans :P Sedan blev det en lite sväng på stan innan vi for hem, var hemma vid 3tiden. Sedan gjorde jag middag och när F slutade så käkade vi sedan åkte vi ut till birsta för att kolla på ett par byxor som han hade sett men det blev inga idag för det är inte bara jag i det här hushållet som har beslutsångest :P.

Om en stund ska vi kika på ensam mamma söker och fika massa gotta som blev över från igår, det var inte mycket som blev över men något av allt jag hade bakat så det kommer sitta fint ;) hehe.

Jag tänkte bjuda på bilder av några saker jag fick..
Två fina skålar av mamma och per :)

Säsong 2 av pappa,viktoria,julius och jocke. Nu saknas det ju bara sisådär 5 säsonger ;)

Massa rosor och blommor



Fler presenter kommer imorrn eller en annan dag, bland annat en som jag gillade lite extra mycket :) Nu blir det kvällsfika och kika på tv, ha en fin kväll.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR