Måndag

Godmorgon.

Igår märkte jag att jag hade helt missat att vi nu är inne i oktober! Min och F´s födelsedagsmånad :) Jag har redan börjat planera vad jag ska baka och så, skulle aldrig slå mig in att bjuda på födelsedags fika med köpt fika,nejnej. Så här ska bakas, jag har mycket jag vill baka dock så jag måste dra ner på det men vill inte välja bort något :P Men det blir nog bra.

Igår käkade vi go´middan och sedan la vi oss i soffan med popcorn och godis och tittade på Wanted som gick på 3an.

Läste i fias blogg om soffkuddar och kom då på att jag inte visat mina nya kuddar! Jag köpte dock bara 3då men måste köpa några till.
Den längst fram är sådär jäääätte mjuk och gosig :) Och sen har vi en till av den bakre i andra hörnet av soffan.



Idag är jag ledig från skolan men imorrn drar vi igång med en ny kurs, etik och filosofi om jag inte har missförståt! Spännande, ingen aning vad det där :P. Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderade på att rensa i förådet men sjutton, det är så mycket grejjer där, behöver nog hjälp med det. Så det får nog bli en annan dag. Men efter embla har ätit blir det iallafall en promenad i det fina vädret! Ha en bra dag! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR