Onsdag

Hej!

Igår hann jag inte skriva något, var i skolan mellan 10-16 och när jag kom hem gjorde vi middag och sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte ut till birsta, typ andra gången jag är där den här veckan(kommer inte bli den sista heller :P). Och sedan åkte vi hem hit och kollade på DH och strax efter att mamma hade åkt hem gick vi och la oss.

Idag var jag uppe med tuppen iallafall, strax före 6, går ut med embla på morronen,mest därför jag måste gå upp så tidigt. Sen började vi skolan 8.30. Vi hade bara handledning idag, tog knappt 1 timme sen var det slut på den skoldagen :P. Så nu är jag hemma, ska käka lunch, gå ut med embla och så innan Kicki kommer så ska vi sätta igång med våran rapport som vi ska skriva, hoppas det flyter på bra med skrivandet så vi blir klar hyffsat i tid, vi räknar inte med att bli klar idag men kanske den här veckan.. vi får se.

Har föresten också varit och hämtat resten av grejjerna till maskeraden idag också ;P
Näe, nu kurrar det i magen! Ha en bra dag! :)

I brist på andra bilder.. den här kan man ju vara sugen på! :) Yummi!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR