Onsdagkväll

Här sitter jag med en grå ansiktsmask :P ser ut som att jag har smetat in ansiktet med blålera. Har kikat på bonde söker fru och ska strax hoppa in i duschen.

Jag och Kicki satt här några timmar förut och försökte komma igång med rapporten, det går segt i början, vi måste komma igång riktigt! Sedan har jag även tvättat, när jag rensade garderoben så slängde jag mycket i tvätten också, just för att när det har legat orört ett tag tycker jag att det inte luktar så fresh :P.

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen så blir det lite kvällsfika sedan, önskar alla en fortsatt trevlig kväll! :)

Vad tycker ni om min nya två-fingerring? Jag tycker den är supersöt! :) Ska visa den på också.


Helena

Du har sån fin och välkomnande blogg


Blogg: http://helenaskvarter.blogg.se/
Hanna

Tack :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR