Söndag

Men hallådär.

Igår hade vi mycket finfrämmande här, lady gaga, karlsson på taket, poccahontas, rödluvan, kapten jack sparrow, elvis, ozzy.. ja,det var många spännande personer här! det var ju maskerad förstås! :) Och vi hade jättekul, tycker jag. Vi spelade massa kortspel, drack cider och grejer och dansade. Så jag får tacka för denna gång :)

Jag mår lyckligtvis bra idag, klev upp strax efter 11 nångång tror jag. Sedan kom kaggen hit och då åkte han på att sätta upp spottarna i köksskåpen :P haha stackarn. Men jag har varit så irriterad över att inte fått dit dom än, jag kan ju inte riktigt göra det själv, då hade jag ju gjort det. Men nu är dom på plats och F och kaggen är på classe för att köpa sånna där som sätter fast kablar på väggen med. Så förhoppningsvis har jag fungerande spottar i skåpen sedan :)

Annars har jag varit ute med embla och sedan städat och plockat och grejat. Jag tror att F hade bestämt att det blir pizza till middag idag så det blir väl det då ;P. Nu ska jag fortsätta och plocka och greja lite, önskar alla en trevlig dag och kväll! :)

Lite bilder från igår..





















Det var så himla roligt att folk har ansträngt sig att hitta nått att ha på sig och att alla var utklädda, superkul! :) Och alla var ju jätteroliga och fina :) Alla pratade om hur folk kände mig och F och då räknade jag och fia ut att vi har känt varandra i 15år! vi har bara levt 6år utan att känna varandra :P haha. Ja,det är sjukt. Den ända vännen jag har kvar sen den tiden ♥


fia

och jag är så glad att jag har kvar dig som vän också :D <3


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Hihi (L)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR