Söndag

Hejsan!

Igår var vi ju hos mamma och per och käkade middag med dom, sebbe,desiré,mormor och lasse. Det blev champanj när vi kom och förrätt och sedan varmrätt och en massa vin och sedan efterrätt. Jag blev även mutad att börja hejja på AIK i hockey, sedan när jag kom kollade jag upp vart dom låg i tabellen och det såg inte bra ut :P haha.

Inatt har jag sovit som en kråka, vet inte om det var det där med klockan men jag vaknade vid 3tiden och trodde att jag skulle upp och baka :P. Sedan vaknade jag några gånger till innan det verkligen var dags att gå upp.

Vi har haft en massa främmande här, min mamma,pappa,lillebror,storebror,mormor,lasse,F´s mamma,pappa,syrra,farmor,mormor,morfar,moster + man och danne.. ja, ni fattar.. det var många! Alla på en gång också :P. Men det var kul. Jag fick en massa roliga grejer som jag kan visa imorrn. Ett jättefint armband, skålar,badlakan,blommor,muggar.. ja,lite sånt :) Så tack snälla för alla fina presenter :). Jag hade bakat en jäkla massa grejer och tårta och det blev inte mycket kvar. Tårtan var jättefin men jag han tyvärr inte ta nån bild!

Nu sitter jag i soffan och tittar på den stora matresan med per moberg, men jag hittade presic Sex and the city 2 på canal+ first! Jippi! Kanske duka fram lite chips och grejer :) Är ledig från skolan ända tills torsdag eller fredag, så i veckan vet jag inte vad jag ska hitta på, lite plugg till opponeringen men annars får vi se.

Ha en bra fortsättning på den här kvällen nu :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR