Söndag

Hej.

Igår var vi hos mamma och per och käkade middag och drack vin. Sedan kollade grabbarna på hockey och jag och mamma seplade kortspel. Vin, popcorn, chips och sedan efterrätt! Mätt! hehe. När klockan närmade sig 00 åkte vi upp till södra för att hämta svärisarna som hade varit och lyssnat på Jill Johnsson. Sedan åkte vi hem.

Idag är en vanligt seg söndag, har inte gjort så mycket. F är och umgås med dossa och tobbe så jag tog en promenad med embla och sedan har jag pysslat lite med mitt projekt. Nu tänkte jag hoppa in i duschen snart sedan blir det läsa lite i en bok från skolan och kanske lägga sig i soffan och kika på tv sen.

Vi har skickat ut en inbjudan till våra vänner till våran maskeradfest om några veckor, hittils är det ganska många som har tackat ja, hoppas att fler (kanske alla?) tackar ja och kommer, det vore skojj. Vi kommer ha tema kändis/film/karaktär så jag hoppas att alla hittar på nått roligt :)

Från förra året, då hade vi inget tema och det var ju roligt med. Men iår tyckte jag att vi skulle ha tema ;)



Ha en bra fortsättning på dagen allihopa :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR