Söndagkväll

Hejsan,

Det blev lite mer plugg och sen har jag även dammsugit och rensat garderoben, fick ihop 1 plastpåse med saker som skulle slängas, bland annat 7st BHar :P haha. Jag köper ju nytt men jag är dålig på att kasta grejjer, Blir till att införskaffa några nya nu. Sedan har vi käkat middag och sen ringde min bror och  ville ha hämtning och sjuts hem så då gjorde jag det och nu sitter jag här. Snart kommer grabbarna grus, danne och jonas så ska vi alla kika på film.

Imorrn är jag ledig från skolan men på tisdag har vi ett seminarium och jag har en känsla av att det kommer gå dåligt :P men jag ska försöka vara positiv!

Ha en supermysig kväll nu :)

Mitt nyaste projekt! ↓


Jag har gjort ett bord! Jag slutar aldrig att förvånas över mig själv :P men TITT så fint det blev :)
Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. Nu ska jag bara försöka få styr på kablarna som ligger där, den som ligger framför ligger bara där ibland, det är min internettkabel och dom där bak ska upp på väggen.






Fia

Jätte fint :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Tackar :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR