Tisdag

Idag hade vi en kort dag i skolan, och skönt det.. för man kan faktiskt inte tycka att allt är intressant och roligt och just nu har vi en kurs som jag tycker är mindre rolig. Det är etik och filosofi och det mesta som sägs på föreläsningarna är så logisk så jag förstår inte riktigt varför man ska ha en hel kurs för att sitta och lyssna på det. Menmen, bita i det sura äpplet var det ja ;P. Vi har två uppgifter på denna kurs, en diskutionsuppgift och en rapportskrivning som jag ska göra med Kicki.

Men idag gick vi som sagt inte länge, 9-11.30. Sedan gick jag på hm för jag hade sett en söt kofta, så den blev det och även en topp på rean! Kan visa senare eller nån annan dag :) Sedan åkte jag hem och gav embla och mig själv mat och sedan blev det en prommis. Imellan promenad och mat och allt så har jag även tvättat, igen. Sist hann jag inte med allt men nu är korgen tom,skönt.

Så nu ska jag ta och vika lite tvätt och sedan blir det väl att börja med maten, ikväll kommer mamma så ska vi kika på DH :). Ha en härlig kväll allihopa! :)

Så här kan det se ut när man blir för trött på föreläsningar, då måste man hålla igång med nånting.. när kaffet har tagit slut :P






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR