Tisdag

Men det känns som måndag eftersom vi var lediga igår och jag hade söndag igår!

Men idag var jag uppe tidigt, jag var nog uppe före tuppen, 5.45 var klockan. Började inte förns 9.15 men skulle följa med kicki till veterinären med lilla grus som skulle sövas ner och grejjer för att dra ut tänder,stackarn. Å där skulle vi vara för 8 så därav den tidiga morgonen. Sedan gick vi till skolan och då var det nästan 1timme kvar tills vi började så vi gick till Restaurangen och köpte varsin kaffe och satt och surra tills vi började. Vi hade kurs introduktion idag, alltså ny kurs. Etik och Filosofi. 3 timmars hål så jag, kicki och niki gick på stan och mötte sedan upp Malin och nina och gick och fikade på charm. Sedan tillbaks till skolan för lite lunch och sedan en filosofi föreläsning på ca 3timmar.

Och nu är jag hemma, ska börja fixa lite mat och ikväll är det säsongs start för DH, SISTA SÄSONGEN! Får se om jag åker till mamma eller om hon kommer hit.

Jaja, ha en fortsatt bra dag nu allisammans! :)

Lilla grus, måste skicka iväg ett sms och se så hon hittade tillbaks till veterinären! :P
och höra hur lillen mår.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR