Torsdag

Idag har jag stått i köket nästan hela dagen! Eller ja, hela dagen har ju inte änns gått än men tills nu har jag stått där iallafall. En paus för lunch och promenad med embla annars jag bakat,bakat,bakat..

Idag har jag hunnit med att göra havreflarn, 2olika sorters småkakor, chokladbollar och snoddas! Oj,vad duktigt jag är! haha. Dock är jag liite missnöjd med snoddasen för jag får inte glasyren att stelna! även fast jag har rätt mängd florsocker! Irriterande :P. Men annars är jag nöjd.

När jag var färdig med baket började jag göra maten, köttfärssås blir det idag. Danne är här och ska hjälpa F med datan så han ska också äta. Han är förkyld så jag är så orolig att jag ska bli smittad :P vore så typiskt inför en helg som denna.

Näe, nu ska jag fortsätta med maten och duka, ha en fin kväll!

På våran maskeradfest fick vi en liten present av bror och desiré, det var en ros i en söt flaska och en annan liten blomma :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR