Torsdag kväll

Godkväll!

När F hade slutat blev det en sväng på birsta, har lite pyssel på gång, hoppas det blir bra! :) Sedan åkte vi hem och lagade mat, blev korvstroganoff och ris idag, gottgott! Det är torsdag och det betyder ju hockey här hemma. Så jag har suttit och glott på datorn och suttit framför tvn i sovrummet och roat mig :P.

Men nu är det slut på hockeyn så nu blir det att kika på Kniven mot strupen och fika lite till det, te och chokladbollar som min älskade har gjort :)

Blev ingen städning idag, så jag ska försöka hinna med det lite imorrn mellan varven i tvättstugan. Jag tvättade ju igår men fick boka en till tid imorrn för vi hade så mycket tvätt! haha. Bokade dock om tiden till senare, hade först bokat tid kl10 men tog vid 1 istället. Jag kände att jag behövde sova utan väckarklocka, folk i skolan sa till och med att jag såg trött ut.. och då är det ju illa! :P haha.

Ha en fortsatt bra kväll och sovgott!







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR