Torsdagkväll

Imorse var jag uppe med tuppen trots att jag var ledig, jag sjutsade F till jobbet så jag hade bilen hela dagen :). Jag och kicki var i birsta och uträttade ärende och sedan var det bara hem och plugga igen. Vi ska skriva en rapport och till den ska man ha massa artiklar och grejjer till både innehåll och referenser, och att söka artiklar är ingen höjdare kan jag tala om för alla som inte redan vet det! haha.

Innan jag skulle hämta F på jobbet så tog jag en sväng på birsta, behövde en sista grej till min utklädnad till festen och sedan hittade jag även en kofta :) Visar den imorrn! Hämtade honom och vi åkte och handlade till middagen som bleeeev.. Pannkaka! Och då är det alltid han som får göra middagen för jag är faktiskt kass på att göra pannkakor, tro det eller ej ;P. Sen har grabbarna varit iväg till maskerad affärn igen och jag har suttit hemma och pluggat och varit ute med embla.

Nu sitter jag och dricker lite te och ska nog gå och slå mig ner framför tvn en stund innan det är läggdags. Imorrn står ännu mer hemmaplugg på schemat! Sovgott allihopa :)

Den här sötnosen droppade ner i brevlådan idag, den ser mest ut som ett litet spöke på galgen men jag får väl så lov att visa den på :) Det var inte det ända som låg nedanför brevinkastet men det andra får ni se nån annan dag :) Bland annat en grej som jag velat haft läänge och slog nu till och köpte ett.




Helena

Tack snälla för dina fina ord.



Äntligen fredag säger jag bara, haha


Blogg: http://helenaskvarter.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR