FREDAG

Hejsan,

Idag har vi varit utan internett hela dagen, men för en stund sedan kom det tillbaks :) Vi har precis ätit middag, blev tacos idag, gottgott.

Tidigare idag var jag och Johanna på Birsta, jag köpte nya kuddar till soffan, en ny bh och ett nytt rouge! Så resten av kvällen blir det nog bara lugnt, imorrn står det kanske partaj på schemat.

Dagens med min nya fina kofta, jag älskar den :) Och igår var jag ner i förådet och letade fram mina höst/vinter skor, har slarv-letat tidigare och inte hittat dom så nu var jag överlycklig när jag hittade dom :P


Mitt absoluta favvo-rouge som alldeles snart var slut, så då var jag ju tvungen att köpa ett nytt :)

Det ser ganska blekt ut på bilden men det är mer rosa i verkligheten.


Då får jag önska alla en jätte trevlig och mysig kväll! :)


Mikaela

Åh koftan var superfin!


Blogg: http://mikkalainen.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR