FREDAG

Igår hade jag som sagt min första dag på skolan. Jag letade upp mitt rum men var lite osäker ändå så jag letade upp en av lärarna(som både mamma och pappa känner :P) och där uppe på hennes rum satt det två andra tjejer som också var nya på programmet så vi fick bli en grupp och fick direkt 4uppgifter :P. Sen hade vi en föreläsning i ca 2½timme, föreläsningen hette Vad är hälsa. vi hade en rast på 20min då vi gick och fixade nån inloggning till nånting (:P det hörs hur förvirrad man känner sig va?! :P) sen gick vi till restaurangen och köpte en macka sedan tillbaks till salen. Det var två program på den föreläsningen så jag vet fortfarande inte hur klassen ser ut, förutom dom här två tjejerna jag satt med då, får förhoppningsvis se det idag då jag tror att det bara är min klass på föreläsningen.

Jag tycker inte att jag kan säga så mycket om programmet än, har bara gått en dag men det verkar absolut spännande och jag är helt övertygad om att det kommer bli svårt, men bara man ger sig fasen på det så bör man klara det. Det känns iallafall väldigt spännande och intressant framför allt.

Så i onsdags firade ju jag och mamma med att gå på bio, vi såg bridesmaids och den var hur kul som helst! Haha jag tror hela salongen skrattade så tårarna sprutade! Se den :) Sen fick jag en påse med skrivblock och en mapp eller vad man ska kalla den,mycket bra :) Tack! ♥

Idag tänkte jag äta frukost för idag är jag inte lika nervös ;P så nu tänkte jag fixa lite frukost.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR