Fredageftermiddag

Hej igen!

Nu kan ni nog förvänta er lite mer action på min blogg för nu är jag tillbaks! Nu är jag inte den som sitter hemma och gör absolut ingenting längre, nu är jag ju för sjutton student! :)

Idag hade vi en föreläsning i 2timmar, Kris och utveckling hette den och var intressant. Efter vi var klar där satt jag och tjejerna från igår, kicki och malin, och bestämde lite inför våran gruppuppgift. Efter det gick jag en sväng på stan och kikade efter böcker men måste nog beställa alla(förutom dom jag ska låna, kan inte köpa alla.. det blir på tok för dyrt men några vill man ju ha så dom kommer jag köpa). Sedan köpte jag med mig en flaska vin :) Ny sort, spännande.

Idag var det föresten bara min klass på föreläsningen så nu har jag sett alla (eller dom flesta iallafall), Vi är ca 30personer.. TVÅ killar! :P resten är som sagt tjejer och runt min ålder så det blir nog jätte bra :)

Nu ska vi åka och handla så vi kan käka tacos ikväll! Ha en bra kväll.

Igår var det torsdag och vi hade våffelstuga här hemma :)


Fia

Bra där för jag vill läsa varje dag :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

Haha jag ska göra mitt bästa ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR