Fredagen

Hej!

Idag har vi haft en jättefin dag här uppe i norr :) Jag har varit på stan och gjort några ärenden sedan for jag hem. Har varit ut med embla några gånger, städat och färgat håret! :). Sedan kom mamma för hon ville ha sjuts till stan så då fick jag låna bilen, åkte en sväng till birsta och försökte hitta en present och Julius, det är så himla svårt faktiskt.

Jag köpte ju en jacka för någon dag sen, och när jag kom hem såg jag en rabattcheck där på 20%! Att jag inte såg den innan. Men då kom jag på idag att jag kunde ju åka ut till birsta, ta med rabattchecken och köpa jackan igen, fast billigare, och lämna tillbaks den första, så det gjorde jag :P.

Färgade som sagt håret, det blev mörkare men bra :). Och nu har jag nyss käkat, blev lax idag. F är borta på hemligt uppdrag hela dagen idag. Han klev upp strx före 4 imorse.. (Det var ju kul för då varknade jag och kunde inte somna om förns strax efter 5 på morgonen ;P). Och han är hemma om några timmar. Det är inte hemligt egentligen.. han och dan är och hämtar våran nya bil :P, i göteborg! haha! Han har länge velat ha en ny men jag har sagt att det är onödigt, men nu har ju två st turbos gått sönder i bilen på ganska kort tid så nu ville han bara bli av med den gamla bilen. Så det var väl dags! Blir spännande och sen den sen ikväll/natt, jag har ju sett den på bild men ändå ;)

Och igår var vi och simmade! Jisses vilket långt inlägg det blev :P

Fick tillbaks min första egna uppgift från skolan idag, Jag bev godkänd! :D eller faktiskt ett snäpp över godkänt :)

Nu tänkte jag önska alla en trevlig och mysig kväll :) Jag ska gå och fortsätta bädda rent i sängen och sedan fixa popcorn och lite sånt tills idol!

Jag äter inte så mycket godis men dom här hade min älskade lämnat åt mig imorse när han åkte :)







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR