Lördag

Hejsan hoppsan,

Idag har vi faktiskt varit och kollat på bilar, turbon har skurit igen i våran bil så nu vill F bara bli av med bilen. Det måste vara något fel i bilen när en splitter ny turbo skär efter typ 2 månader. Men, alla bilar vi vill ha lite för dyra. Vi har provkört 2 stycken idag men ja, vi får se hur det blir. Tror vi avvaktar lite till innan det blir någon ny. Det är faktiskt mest jag som är kräsen om vilken bil vi ska ha ;P.

Snart ska jag börja med maten som blir kyckling i ugn med potatis/sötpotatisgratäng och sallad, mums! :) Sedan ikväll ska jag iväg till kicki för lite party :)

Hoppas alla får en trevlig kväll, vad ni än gör :)

Ser ut så här ikväll,tror jag.. om jag inte tar ut löshåret,får se. Funderar på att sätta in löshår på riktigt, en tjej i klassen håller på med sånt (även nagelförlängningar :D !!) och hon är billigare än frisörer + att man får klassrabatt! ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR