Måndagkväll

Hallåhallå,

Den korta skoldagen gick bra, vi har ju blivit indelad i grupper och 2st gruppuppgifter just nu, som ska in på torsdag. Vi är 5 tjejer i min grupp, jag, kicki, malin, nina och niki. Imorrn är vi lediga så då kommer allihopa hit så vi kan göra färdigt uppgiften.

Min dator har tappat internett förlänge sedan, säkert ½år har jag varit utan internett på min lilla så jag har suttit vid F´s dator. Nu när jag började skolan kom jag på att det vore väldigt bra att ha en egen med internett. Så jag började kolla efter en ny dator, har varit och kollat flera gånger. Men ikväll har F´s kompis stefan varit här och fixat min gamla! :D Nu har jag iallafall internett med kabel men han ska kolla på den igen så kanske han kan fixa så att det går att använda trådlösa internett. Men jag är supernöjd ändå, för jag ville inte köpa nån ny, även fast jag fått sponsring med pengar för både dator och böcker så ville jag inte ha en ny. Behöver dock en massa annat, böcker och ett skrivbord, så pengar kommer bra till pass ändå :)

Nu ska jag sätta mig och kolla på lite tv, dricka en kopp te och sedan blire sängen och läsa lite. Ha en bra kväll, och godnatt! :)

Saknar mitt långa hår! ;P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR