Måndagkväll

Hejsan!

Idag har vi gått i skolan ändå till 15.30, skulle igentligen gå till 16 men blev 15.30, hade fotografering på slutet som gick fort. Vi hade biblotekskunskap Artikelsök idag mellan 9-11 sedan hade vi hål i 4timmar och 15min :P alltså till 15.15 så jag och kicki(Malin var inte i skolan eftersom hon har en bit att åka) åkte hem till henne och satt och försökte läsa i lite böcker vi hade lånat, det gick ganska bra, längtar dock tills man har böckerna själv och slipper låna, mina böcker är skickade och kommer väl imorrn eller onsdag förhoppningsvis :) Vi satt där och läste och drack kaffe tills det var dags att åka tillbaks till skolan för att knäppa kort.

Sedan kom F och hämtade mig och vi åkte på birsta och skulle kolla på skrivbord men mitt i alltihopa fick vi punka :P danne kom och däcket var bytt på nolltid och medans grabbarna bytte kollade jag på skrivbord, hittade dock inget bättre än det jag redan hittat så det får nog bli det, även om det är dyrt så kommer det bordet bli bäst.

Fick även ett samtal om att jag fått ett jobb, det blir lite extra på Mcdonalds, tror inte jag skulle vilja jobba så jätte mycket ändå just nu eftersom det är mycket att göra och det känns som att när böckerna kommer måste jag dränka mig i dom, man ska gärna ha läst böckerna tills alla uppgifter ska vara inlämnade, och det är den här månaden! Så vi får väl se hur det gå, dock skulle det som sagt inte vara så mycket på Mcdonalds så det ska nog gå.

Bjuder på en bild på gårdagens middag, min kyckling chipotle pasta och ett glas vitt till det! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR