Onsdag

Hej där,

Har för en stund sedan kommit hem från vårdcentralen, har varit på undersökning och gjort prover, bland annat har jag för första gången gjort ett EKG, det var spännande. Jag har haft "attacker"(eller vad man ska kalla det) då det gör jätte ont i högra delen av bröstkorgen när jag andas, inte sånna där små stickningar som alla säger att dom brukar ha, utan riktigt jävla ont. Men läkaren hittade ingenting förutom lite höjd hjärtrytm(därav EKG:et förmodligen). Hon trodde att det kunde vara en skada på lungan från nån tidigare inflammation eller nånting som gör att lungan fastnar ibland, och då gör det ont. Så jag ska vidare senare till sjukhuset och gå på lungröntgen.

Menmen, embla har fått mat så nu ska jag stoppa i mig nånting och sedan blire en promenad. Ha en bra dag :)

Här sitter jag på kvällarna och gräver ner mig i böcker och papper ;) MYS!





fia

ajdå :/ men bra att du kollade upp det och hoppas dom får till det så du slipper få ont. håller tummarna <3


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

hehe jaa, jag har inte ont hela tiden så än så länge är det väl lugnt :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR