Onsdagkväll

Hejhej.

Jag är nu färdig med min egen uppgift, den sista för den här kursen! Dock börjar det en ny kurs nästa vecka som kommer med förmodligen lika många uppgifter till.. men ändå! :) Satt hela dagen idag också i princip, i ca 5timmar iallafall.

Annars då, inte hänt så mycket mer idag eftersom jag inte hunnit med :P Men jag blev ganska glad när jag ställde mig på vågen imorse och såg att jag gått ner mer än 2 kilo på 1 vecka :), duktiga jag. Fortsätta något kilo till sen kommer det svåra.. att stanna på den vikten. Menmen. Det löser sig :).

Imorgon är det skola igen så jag tänkte försöka gå och lägga mig om inte allt för länge, så godnatt och sovgott! :)

Här är en av Emblas favvos, Råttan! Om man säger "Embla, vart är råttan?" då springer hon och letar och hämtar den, hon är så sööt, våran lilla gris :). Och svar ja, den var mycket vitare när hon fick den :P.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR