Onsdagmorgon

Jaha, här sitter man, nyss slängt i sig frukosten lite fint sådär för snart skulle jag till bussen. Går in och kollar på schemat på internett och ja, har inte föreläsningen blivit en halvtimme framflyttad? Jo! haha, så jag har stressat ionödan, menmen. Nu sitter jag här i lugn och ro med min kopp kaffe.

Idag är det psykiatrins dag, på förmiddagen kommer det gästföreläsare, tror det var folk från rättpsyk och förhoppningsvis kriminalvården! Kanske det var någon mer också, minns inte vad läraren sa :P. Men det kan bli en spännande dag.

Igår var ju hela gruppen(jag,kicki,malin,nina och niki) här och vi satt och pluggade i närmare 7timmar! Vi skulle kunna behövt dubbelt så mycket till men vi gav oss där. Frösökte få klar vår första uppgift och rollspelet vi ska göra på torsdag, rollspelet blev klart iallafall.

Näe, nu ska jag njuta av mitt kaffe och kika lite på tv. Ha en bra dag!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR