Regn-måndag

Idag har vi jätte tråkigt här uppe i norr, regn och rusk. Mitt paraply blåste ut och in så där som det brukar göra i filmer :P. Idag har vi haft en ganska lång dag i skolan, 8.15-14.30(skulle igentligen gå till 16 men föreläsaren behövde inte så lång tid. På lunchen satt vi och surrade med en massa andra tjejer i klassen och dom hade en jätterolig ide som vi nog ska göra framöver, kanske november. Efter skolan gick jag och kicki på banken sedan hem. När jag kom hem tog jag med embla ut på en prommis på en gång för att slippa blöta ner ännu mer kläder, jag var redan blöt så tänkte att varför sluta här :P

Nu sitter jag med en kopp te och kikar lite på internett. Nu är vi ledig från skolan i 2dagar så det blir att sitta med min uppgift och städa måste jag nog göra nån dag också. Riktigt bioväder idag så ikväll blire Jägarna 2 med F,mamma och per. Ha en bra dag! :)

Försökte få en bild av rusket utanför genom rutan för jag vägra gå ut bara för att knäppa kort :P Men ni ser ju löven på backen, det är höst! och jag måste erkänna att det är mysigt.

Vårat blötdjur efter promenaden :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR