Söndag

Hejsan!

Här har vi en väldigt seg dag idag. Jag är lite bakis men F klarade sig ifrån det. Vi var båda ut igår, fast på olika håll och sedan möttes vi upp på krogen.

Jag åkte till Kicki och käkade tacos där,drack cider och spelade en massa roliga spel. Kickis kompis som hon delar lägenhet med var också med, och kickis kille. Jag spenderade typ hela kvällen till att lära mig säga stockholm riktigt, tydligen säger jag det fel :P haha. Vi hade iallafall himla roligt och sedan for vi ner på stan, vi gick till kåren för att träffa några från klassen, men det var fullt så det var bara jag och kicki som kom in så vi gick till Invito och där mötte vi upp F och jacke. Satt där ett tag och surrade och sedan tog vi en prommis till Mcdonalds och käkade och sedan tog vi en taxi hem. En mycket trevlig kväll :)

Jag och kicki

Sen sa jag tydligen nånting roligt :P

Kickis enoooormt söta hund Grus! :)


Idag är det ju även 10årsdagen för terrorattacken, lika ofattbart än.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR