Söndagkväll

Godkväll,

Tidigare idag så sjutsade vi hem danne som hade sovit här, sedan åkte vi och köpte lite internettkablar så nu sitter jag vid min dator :D. Sedan har jag suttit vid mitt nya skrivbord med datorn och böckerna några timmar, skrev ganska mycket på min individuella uppgift. Det kändes faktiskt riktigt bra att sitta där och plugga, kanske för att det var första gången jag satt mig ner och pluggade på egen hand sen jag nu började skolan, när man har suttit där några 100 timmar kanske det inte känns lika kul :P MEN, nu kändes det bra iallafall :)

Sedan var det middag hos svärisarna, det blev mumsiga räkgrytan. Och sedan for vi och köpte mat till embla och sedan hem. Nu har vi varit hemma ett tag och jag har suttit och tittat runt på internett och har True talent på tvn. Snart ska vi äta marängsvish och mysa i soffan :) Ha en super mysig kväll allihopa!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR