Söndagmorgon

Men hejdär.

Igår hade vi lite partaj här, det var jag,F,danne och jonas. Vi spelade en massa spel, drack cider och hade trevligt. Vid 2tiden inatt tog Danne med embla och följde med jonas hem och sedan tillbaks och medans gick jag och F och sov :P.

I fredags var jag och shoppade föresten, det blev en jättefin kofta, ett vanligt linne och lite underkläder.

Och igår köpte jag faktiskt, äntligen, ett skrivbord! Och det blev jättebra, inte lika trångt som jag trodde, visar bild ikväll eller nån annan dag :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, grabbarna åkte för att lämnat nått hos nån. Sedan tror jag det blir middag hos svärisarna och sedan ska vi iväg till mamma och per och kolla in deras nya bil och sedan surrade F om bio, vi får se. Men jag önskar alla er andra en härligt dag :) Nu blir frukost!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR