Tisdagförmiddag

Goddag,

Som sagt ledig idag och imorrn så jag ställde ingen väckarklocka idag, sov till strax efter 10 och det var skönt :) Har precis käkat frukost och ska snart ut på en prommis med embla. Sedan tänkte jag antingen sätta mig med min skoluppgift eller städa, på något konstig sätt går det lättare för mig att plugga på kvällar :P vet inte varför.

Jag är lite tvärt emot alla andra, på sommarn vill alla vara slimmade och tränade och smala, men på sommaren blir jag latare och såklart vill man äta en massa go mat som grillat och allt annat gott som förekommer på sommaren. Så nu har jag börjat med mitt nyttiga liv igen, jag är alltså i bättre form på vintern än på sommarn :P. Jag struntar i vad jag väger, det är mer hur jag ser ut och hur kläderna sitter. Just nu är de flesta av mina jeans för tajta så jag kan inte ha dom en hel dag utan att få ont i magen :P. Så det är dags, nyttigare liv, ja.

Nu får jag önska en bra dag så hörs vi kanske senare.

Gammal bild i gamla köket





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR