Torsdag

Herrejesus det är redan torsdag igen. Torsdag på skolan betyder helg ;P, sedan vi började har vi gått i skolan 1 fredag. Men det kommer en till fredag i oktober tror jag.

Hur som haver, idag började vi 8.15 och var i skolan 2timmar, vi hade uppföljning av våran arbeten sedan stannade jag,kicki och niki efteråt och skickade in mitt arbete :) jag tror att det kommer gå lite skit med referenslistan men läraren sa att det var okej nu när det ändå var våran första egna uppgift. Så vi får se hur det går! Sedan hade jag lite bankärenden och kicki följde med och sedan åkte vi hem.

Så nu blir det mat till embla och om en stund även lite käka till mig, sedan kommer Johanna och hälsar på. Vi är lediga i en hel vecka nu men det känns inte som att det blir så mycket ledighet ändå, 2 uppgifter ska in nästa vecka, 1 gruppuppgift på torsdag och en egen på Fredag. Så det är bara att sätta igång!

Men hörrni, ha en bra dag nu, även om vädret inte riktigt är med oss idag :)

Dagens höstiga outfit ↓





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR