Torsdag

Jag var nära på att skriva fredag som rubrik för det känns som fredag idag, för nu har vi gjort helg på skolan för denna vecka.

Idag hade vi Examination i våran första gruppuppgift, det var ett rollspel om "vårat fall", det gick bra ändå, även fast alla i min grupp var nervösa och inte tycker om att stå och prata framför folk. Och det var roligt och se dom andras rollspel, några var jätteroliga :P. Våran blev också ganska rolig :P. Sedan när det var färdigt satte vi oss med andra delen av uppgiften och det var en skriftlig del, lite svårare och mycket krångligare :P Känns skönt att det är färdigt. vid 2tiden var vi färdig och åkte hem.

Funderar på om jag ska åka och köpa ett skrivbord ikväll, har ju sett ut ett på jysk men det hade inte kommit in till butiken när vi var där och nu helt plötsligt kostar det 200kroner mer, 799, lite mycket för ett skrivbord känner jag, så det får nog bli ett lite billgare på ikea, som dessutom kanske passar bättre in i vårat sovrum(där det ska stå.)

Titta här då.. en dagens! :P Idag har jag haft en väldigt enkel outfit med mina nya skor, enkelt och snyggt :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR