Lördagförmiddag

Hej och goddag på er :)

Hoppas alla mår bra. Jag mår bra men har fortfarande totalstopp i ena örat :P

Igår var det fredag och jag städade på dagen, såklart ;) På kvällen gjorde vi hemmagjorda hamburgare till middag, jag hade längtat efter det och ja,det var sååå gott! :) Sedan hade jag slängt ihop en liten efterrätt som blev väldigt uppskattad :) Senare kom tingen(som har varit på island nån månad), hans kompis smygarn och danne och vi alla kollade på en film som hette The tunnel som var sådär.

Imorse blev jag väckt med frukost på sängen :) Vilket lyx va?! Han va så söt när han kom in med frukosten på en skärbräda(han hittade ingen bricka :P) och ett tänd ljus, tack älskling :) ♥

Just nu står jag i köket och håller koll på en kaka i ugnen, var så himla sugen på å baka så har slängt ihop en smet här på morgonen och bjöd hit Johanna så jag måste skynda mig lite nu så jag hinner duscha innan hon kommer. Ikväll blire grillning här med ett gäng grabbar!

Föresten, jag har fått sommarjobb! Så himla skönt å veta att man inte blir utan pengar! På café juniskär ska jag springa runt och servera hela sommarn så jag tycker ni ska ta er dit ut och fika eller käka nått gott :) Jag har redan fått schema och det blir inte mycket lediga helger, speciellt i Juli är det full rulle där ute. Så nu kanske det blir en liten sol och bad resa i år ändå :) Vore ju himla trevligt :) Vi håller på å kollar för fullt nu! :)

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen, ha en super bra lördag allihopa :)

Gårdagens efterrätt, chokladmousse!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR