Måndag, låtsas söndag.

Hej på er!

Det är himla förvirrande med högtider, det känns ju verkligen som söndag idag. Men det är måndag och jag vaknade upp med huvudvärk och lite mindre onda knän. Mikaela var här igår, vi surrade och kollade på tv. Hon tipsade om att jag skulle smörja knäna med voltaren. Hade ju redan provat det i början när jag fick ont men då gjorde det inte ont att ta på knäna, då gjorde det bara att när jag gick. De senaste dagarna har det känts som två jätte blåmärken när man bara rörde vid knäna. Men jag tänkte att jag kunde prova igen så jag smörjde två gånger igår (dock med zon för det hade vi hemma) och nu gör det inte alls lika ont i dom. Så jag ska smörja några gånger till och hoppas att det släpper helt!

Även idag har jag vägt mig, det är ju trots allt måndag. Denna vecka visade vågen -0,7. Det var ju faktiskt himla bra för att vara påskveckan :P Jag har ett par jeans som jag inte har kunnat haft på länge, dom går igen hur lätt som helst nu! Så det är ju kul. Det lite mindre roliga är väl att alla mina andra jeans och byxor är för stora :P.

Just nu går filmen due date på canal+ first så den har jag tittat på, den är snart slut och då ska jag hoppa in i duschen för lite senare ikväll ska vi på middag hos sebbe och desire med mamma och per, kanske tar med kameran så jag kan ta nån bild på lilla Luna.

Så ha en bra fortsättning på denna dag nu allihopa!

Vi köpte jordgubbar här i veckan, gott!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR